Doorgaan naar hoofdcontent

Stoere slinger

Ons lieve neefje wordt vandaag 5 jaar. Jammer genoeg kunnen we nooit bij hem op verjaardagsvisite, hij woont namelijk in Zwitserland met zijn papa en mama. Natuurlijk bellen we hem altijd en bewonderen we zijn cadeaus via Facetime. Onze verjaardagscadeaus werden eerder al naar Zwitserland gebracht, maar deze week haakte ik nog even een vlaggenlijn in stoere jongenskleuren.


Voor vertrek keken we nog even hoe de vlaggetjes erbij hingen op onze eigen schouw.

En vrijdag vloog de slinger in de koffer van opi en omi met het vliegtuig mee naar ons neefje, zodat ie nog mooi op tijd zou zijn voor zijn verjaardag. Inmiddels hebben de vlaggetjes een mooi plekje gekregen aan de rand van zijn hoogslaper.

Het patroon van de vlaggetjes vind je hier.
 

Reacties

  1. Via via kom ik op je blog terecht.
    Leuk!!

    Ik ga hem meteen in mijn linken lijst zetten, dan kan ik zien als er weer iets gepost word.

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas