Doorgaan naar hoofdcontent

Woef!

Amigurumi's vind ik vaak zo leuk, maar het haken ervan is echt niets voor mij. Het gefriemel bij het maken van al die kleine onderdelen en het tellen ben ik snel beu. De eerste keer dat ik er één haakte zorgde voor een hoop hilariteit. Het moest een knuffelkonijntje worden, maar het eindresultaat leek meer op een soort van voodoo poppetje.


Sinds ik werk met een toerenteller en markeerders blijkt het een stuk gemakkelijker te zijn.


En af en toe, als ik echt een heel leuk patroontje tegen kom, waag ik mij eraan. Zo kwam ik al meerdere malen het teckeltje van Stip & HAAK tegen. Zo ontzettend schattig vond ik die. Het duidelijke patroon bleek zelfs voor mij te doen.

Reacties

  1. Wat is jouw hondje leuk geworden. Super geslaagd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is heel goed gelukt, heel mooi geworden!
    Ik zou zeggen: op naar de volgende :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable little dog!!! The colors combination are too sweet!
    Have a lovely day!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem schattig en je hebt gelijk als het gaat om stekenmarkeerders. Ze zorgen er voor dat je niet gek wordt! Dank je wel voor het meedoen aan de link party!
    groetjes
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas