Doorgaan naar hoofdcontent

Hartjes confetti

Binnenkort is het weer Valentijnsdag. De winkels liggen al weer vol met allerlei cadeautjes. Ik heb er alleen niet zo veel mee. Manlief en ik zijn inmiddels bijna 22 jaar samen (jeetje, wat vliegt de tijd...), maar in al die jaren hebben we er eigenlijk nooit iets aan gedaan. Ik word liever verrast op een onverwacht moment in plaats van op deze mierzoete, voor de hand liggende dag.


Omdat Valentijn en carnaval dit jaar samenvallen, leek confetti van hartjes me wel toepasselijk. Vroeger ging ik met carnaval 4 dagen los, maar die tijd is voorbij. Op carnavalszaterdag is er altijd een leuke playbackshow op de school van de meiden en ook de optocht in het dorp is elk jaar leuk om te zien. Maar meer dan dat wordt het niet voor mij. Voor mij verder geen gehos en gelal. Ik wens iedereen die wél carnaval gaat vieren alvast heel veel plezier!

PATROON HARTJES

Nodig:
een restje rood katoen

Start met een magische ring (of 4 lossen die je met 1 hv in de 1e losse sluit tot een ring).
Haak in de ring 1 hv en 3 l, 3 dst, 3 st, 1 l, 1 dst (= onderstaande punt van het hartjes), 1 l, 3 st, 3 dst, 2 l, 1 hv. Magische ring stevig aantrekken en afhechten.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas