Doorgaan naar hoofdcontent

Luchtig sjaaltje

In mijn blog-archieven vond ik de foto's van een sjaaltje dat ik in 2014 haakte. Ik was net begonnen met mijn blog en zette voorzichtig mijn eerste zelfgemaakte patronen online. Het patroon schreef ik uit, maar het bleef ruim twee jaar liggen. Het patroon moest nog een keer getest worden en dat kwam er maar niet van.


Deze week kwam ik de foto's weer tegen en vond het sjaaltje toch te leuk om niet op mijn blog te laten zien. Ik besloot om het patroon af te stoffen en wat op te frissen.


Hoe het nieuwe sjaaltje is geworden, laat ik je binnenkort zien, mèt het afgestofte patroon.

Reacties

  1. Ziet er nu al heel mooi uit. Was best spannend he in het begin om je eigen spullen te laten zien. Dat vond ik precies zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je besloten om het toch te laten zien, het is een prachtige sjaal.
    Ik wacht het patroontje af, wie weet is het wat voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So lovely and light scarf, my dear! Perfect for this season. I love these colors too. Have a wonderful Sunday! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Ben benieuwd naar de geüpdate versie :-)
    Ik vind het alleszins al een heel vrolijk patroontje!
    Fijne zondag nog, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Zeker in combinatie met die leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sjaal. Erg mooi. Leuk dat je zo toch nog wat tegenkomt.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas