Doorgaan naar hoofdcontent

Zomerstop

Afgelopen vrijdag is de zomervakantie van onze meiden officieel begonnen! Oudste was al eerder vrij en sloot haar eerste jaar op de middelbare school afgelopen week af met een brugklaskamp. Vrijdagmiddag haalden we haar op, zonder stem maar vol enthousiaste verhalen. Jongste genoot van de laatste dagen in groep 6, want naar school gaan vindt ze eigenlijk nog leuker dan vakantie. Supertrots ben ik op allebei, oudste heeft dit jaar ervaren dat ze soms hard moet werken voor een goed cijfer en jongste was heel stoer, zocht uitdagingen op en verlegde haar grenzen. Na de vakantie gaat oudste naar de 2e en jongste naar groep 7. Maar eerst is er tijd om lekker te relaxen en leuke dingen te doen.

En ondanks dat ik vol ideeën zit en er genoeg is om te laten zien, heb ik besloten weer een zomerstop te houden op mijn blog. De afgelopen jaren merkte ik dat dat heel verfrissend werkt. Er wordt natuurlijk gewoon doorgehaakt, maar vooral ook genoten van de zomer, ons gezin en de vakantie.


Ik wens je een hele fijne zomer, geniet ervan! Na de zomervakantie hoop ik je hier weer te treffen.

Een zonnige groet en veel liefs,
Daphne

Reacties

  1. Fijne vakantie, geniet van je zomerstop, tot snel....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Een hele fijne vakantie. Geniet ervan en tot blogs.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ☼ Happy holidays!☼
    Groetjes, Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie!
    Tot ziens x

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne zomer gewenst samen met je gezin.
    Geniet van de zon en het haken!
    Zonnige groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet samen met jouw knappe dochters van een fijne vakantie en haak mooie dingen zoals die sjaal. Na de vakantie heb je dan weer veel te showen op je blog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groot gelijk! Geniet van de zomervakantie samen met je gezin.

    Groetjes,
    Renske

    p.s. mag ik wel even vragen welk garen je op de foto van de sjaal gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag jij wel. ;-) Het is Scheepjes Stonewashed. Mooi he...

      Verwijderen
    2. Heel mooi! Ik was dus nieuwsgierig of het ook Scheepjes Stonewashed was. Daarmee ga ik dus ook een sjaaltje haken.

      Verwijderen
  8. Ik wens je een hele fijne zomer! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne zomer en terecht trots op de dochters. Tot blogs, liefs Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele fijne vakantie en geniet van alles wat op je pad komt.
    Tot na de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon