Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstkransjes

De pepernoten hebben plaatsgemaakt voor de kerstkransjes. Normaal gesproken ben ik niet zo van de koekjes (ik heb andere zwaktes ;-) ) en worden de koekjes oud in de koektrommel. De kerstkransjes van koek, chocolade en musket daarentegen krijgen de kans niet om oud te worden. Mmm..


In het verleden maakte ik elk jaar een kerstbloemstuk of een kerstkrans voor op de voordeur samen met een lieve, creatieve vriendin. De afgelopen jaren kwam het er vaak niet van, maar dit jaar wilden we graag onze traditie in eer herstellen. Helaas liep het anders en kon onze afspraak niet doorgaan. Dan zelf maar aan de slag. Omdat ik nog zo veel kerst- en knutselspullen had liggen, wilde ik deze keer eens proberen om een krans te maken zonder hiervoor weer van alles aan te schaffen. Alleen de vogeltjes kon ik in het tuincentrum niet weerstaan. De krans, omwikkeld met ijzerdraad en kralen vond ik in de garage, het brede lint in de bak met knutselspullen en het groen uit eigen tuin bracht mijn moeder mee.

 
Met de overgebleven takken maakten de meisjes mooie boeketjes.
 
 

Reacties

  1. Mooi hoor, en weer eens wat anders dan groen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Jeanette. Ik vind 'm ook zo gezellig staan op de voordeur, al heb ik 'm met het onstuimige weer van de afgelopen dagen wel een paar keer uit voorzorg aan de binnenkant van de deur gehangen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas